[OSy] falloc1

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Tue Dec 6 17:08:34 CET 2011

Hezky den,

> Mohu se zeptat na očekávanou dobu běhu testu falloc1? Je výrazně
> delší než jiné testy? Test mi sice projde, ale doba běhu je na mém
> počítači kolem 15 minut, což mi připadá přehnané, nicméně než začnu
> pátrat po problému, ptám se, jestli to náhodou není normální.

Pochopitelne velmi zalezi na tom, kolik mate celkove fyzicke pameti v
MSIMu, jak rychly je stroj, na kterem MSIM spoustite, kolik mate
nakonfigurovanych procesoru atd.

Ale da se rici zhruba, ze cas kolem 10 - 15 minut pri nejakych 8 MB neni
zas tak vyjimecny. Tyhle pametove testy typicky nechavame dobehnout, i
kdyz jim to trva treba v radu mnoha desitek minut. To, zda je kod memory
managementu efektivni nebo ne, potom radeji posuzujeme pri code review.