[OSy] Zadani o prodlouzeni deadline

Oto Petřík oto.petrik at gmail.com
Sun Dec 11 19:25:09 CET 2011

dobry den,

zadam o prodlouzeni deadline (pokud mozno do stredy rano - v pondeli mam
docela plny rozvrh).

Dne 7. prosince 2011 13:56 martinec <martinec at d3s.mff.cuni.cz> napsal(a):

> pokud planujete pozadat si o prodlouzeni deadline kvuli ucasti ve studii
> ladeni, tak to prosim nenechavejte na posledni chvili. Nemuseli by jste se
> dozvedet odpoved ihned.

omlouvam se, ale necekal jsem ze prodlouzeni budu potrebovat.- ze pri
prochazeni testy narazim na vic bugu nez pri implementaci jsem vedel, ale
necekal jsem ze tolik; zadavani pak docela brzdi.

Pozorujeme, ze nekteri ucastnici si naplanovali, ze provedou vetsinu vyvoje
> behem "prodlouzeneho" tydnu (a pred tim si vyresi jine povinnosti). Bohuzel
> takoveto naplanovani neni stastne a my jsme s tim prilis nepocitali. Totiz
> efekt snizeni casoveho presu pri vyvoji a zaznamenavani chyb mizi, kdyz se
> ma vetsina prace udelat behem nekolika dni. Take se da ocekavat, ze pri
> programovani pod tlakem bude jine rozlozeni chyb nez pri programovani za
> "klidnych" okolnosti.

samotna ucast ve studii docela ovlivnuje psani kodu (i jinak nez ze zabira
cas). asi nejlepe to vystihuje 'prepnuti kontextu', clovek 'ztraci nit' a
chvili trva nez se dostane zpet, takze doba na ladeni mi prijde vyssi.

zvlast otravny je pripad, kdy pri hledani bugu najdu jiny bug - musim
zajistit ze budu schopny vyplnit oba reporty, takze si nekam zapisuji
jestli to bylo assertem/zacyklenim nebo selhanim testu, atd... + kratce
popis abych to pri vyplneni reportu byl schopny rekonstruovat. (mit
otevrena dve okna pro pridani reportu a prubezne do nich zaznamenavat
rozumne nejde - pri zmene casu se vynuluje formular (pokud to neni uz
upraveno) a jen podle poradi karty prohlizece vedet ktera karta je ktery
bug take moc dobre nejde)

pro pristi roky by mohlo byt vhodne udelat studii vic jako bugzilla/trac,
vytvori se bug (zaznamena se cas, vybere se zpusob detekce), pak tlacitko
ktere prepina ladim tento bug / neladim tento bug (pocitani casu), a
postupne pridavani nastroju/metod (kdyz nastroj zacnu pouzivat), prubezne
volba jak moc nastroj pomohl. a nakonec pricina chyby. mozna by to slo
udelat primo jako plugin pro trac (a verim ze hostovany tymovy trac pro OSy
by vetsina uvitala)

s pozdravem,
oto petrik