[OSy] Test as2-area1

Vladimír Mach wladik at gmail.com
Sat Dec 17 12:32:42 CET 2011

Ahoj,
ja kdyz ten test zprovoznoval, tak jsem to radeji vyresil tak, ze jsem
pridal tohle do api.h:

typedef __builtin_va_list va_list;

#define va_start(v,l)   __builtin_va_start(v,l)
#define va_end(v)       __builtin_va_end(v)
#define va_arg(v,l)     __builtin_va_arg(v,l)

Abych nemusel menit primo kod testu.

Vl.

--
You can follow me on http://twitter.com/vladimirmach