[OSy] Nova verze msimu pro msim debugger

martinec martinec at d3s.mff.cuni.cz
Sun Dec 18 22:33:19 CET 2011

Dobry den,

kolega Liska me upozornil, ze moje vyvojova vetev msimu nereaguje na
klavesnici. Po prozkoumani jsem zjistil, ze diky chybe (pravdepodobne
vznikle diky copy and paste) me moje verze msimu neobsluhuje zarizeni
jako klavesnici nebo disk.

Za zminku stoji jeste, ze bylo take vynechavana obsluha zarizeni
printer, ktera kazdou 4096. instrukci flushovala standartni vystup
msimu. Tedy kdyz budete ladit v eclipse s novou verzi msimu, tak by se
vam mel casteji aktualizovat pohled do vystupu msimu.

Na server aiya jsem uz uploadnul novou verzi (revize 36):
http://aiya.ms.mff.cuni.cz/~martinec/msim/msim-source-tm-private.zip

S pozdravem,
Tomas Martinec