[OSy] zverejnenie vsetkych prezentacii

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Tue Jan 11 06:42:19 CET 2011

Hezky den,

> chcel by som sa opytat, ci by nebolo mozne zverejnit
> prezentacie (slides) vsetkych timov, napr. prostrednictvom
> mailing listu.

Nedoporucoval bych, aby clenove tymu posilali sve prezentace do tohoto
mailing listu. Tento list ma verejny archiv, ktery se nepromazava, a
nektere prezentace by mohly potencialne obsahovat prilis explicitni
"napovedy" pro budouci rocniky -- precejen zadani se rok od roku prilis
dramaticky nemeni.

Mozna jsem prehnane opatrny, ale pokud si napriklad bude myslet i
prednasejici, jiste sem napise.

Jestli se vsak dohodnete s ostatnimi tymy na tom, ze si vzajemne poslete
prezentace pres osobni emaily, nebudu mit samozrejme nic proti. Ostatne
ty prezentace se konaji verejne.