[OSy] upresneni zadani: thread_sleep vs. thread_wakeup

Tomáš Hlaváček tmshlvck at gmail.com
Fri Nov 4 11:10:19 CET 2011

Dobry den!

Zda se mi, ze zadani umoznuje dva vyklady vztahu funkci na uspavani
threadu - thread_sleep + thread_usleep a funkce na probouzeni threadu -
thread_wakeup:

a) funkce thread_sleep resp. thread_usleep jsou na stejne urovni jako
thread_suspend a thread_wakeup; tedy, ze thread uspany pres
thread_sleep(N) se probudi bud sam po N sekundach a zaroven ho lze
probudit behem spani explicitne z jineho threadu zavolanim thread_wakeup.

b) funkce thread_sleep(N) uspi thread na N sekund a behem nich nebude
thread na volani thread_wakeup() reagovat (napr. vrati EINVAL).

Ta moznost (a) se mi zda prirozenejsi, logictejsi a i jednodussi na
naprogramovani.

Muzu poprosit o upresneni? Diky, mejte se!
Tomas Hlavacek

--
Tomáš Hlaváček<tmshlvck at gmail.com>

Be strict when sending and tolerant when receiving. (RFC1958)