[OSy] fyzicka pamet

..:: Urza ::.. urza at rdx2.cz
Mon Nov 28 18:32:48 CET 2011

> Aha, ERL != ELR, hledat presmycku me nenapadlo, omlouvam se.

Pardon, jsem těžký dyslektik a dysgrafik, takže když to napíšu špatně, tak už se neopravím, protože to nevidím.

> Mate pravdu, ERL flag by se k vytvoreni 2GB identickeho mapovani
> skutecne zneuzit dal. Ale opravdu mi to prijde jako zneuziti. ERL ma
> indikovat exception level, zasadne ovlivnuje chovani instrukce ERET a na
> realnem hardwaru muze ovlivnovat treba zpusob hlaseni chyb transakci na
> sbernici (viz tabulka 16-1 v manualu).
>
> Detekovat pamet pomoci TLB bude fungovat univerzalne na cele 4 GB.

Dobře, děkuji za rady, udělám to tak.

> To plne akceptuji a chvalim. Nemyslim si, ze spamujete mailing list
> zbytecnymi otazkami -- to bych na ne samozrejme vubec neodpovidal.

Aha, to jsem rád, že je to takto, pochopil jsem to jinak.

> Tim apelovanim na zdravy rozum chci rici, ze veci nejsou cernobile a ani
> my se nebudeme snazit Vasi semestralku hodnotit cernobile. Z Vasich
> dotazu mam obcas pocit, jako byste pozadoval strucnou, jednoduchou a
> hlavne definitivni odpoved na svou otazku. Neco ve stylu "udelejte to
> presne takhle a dostanete za to plny pocet bodu". Bohuzel takove
> odpovedi existuji jen velmi zridka.

Ten pocit máte správně, já ty dotazy skutečně s tímto cílem pokládal. Změním tedy svůj náhled na věc a budu se ptát s jiným cílem xD