[OSy] Odevzdani 2. zakladniho zadani

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Sun Dec 9 21:25:48 CET 2012

Vazeni kolegove,

rad bych Vam jen pripomnel (prestoze to asi dobre vite), ze dnes o
pulnoci je radny termin pro odevzdani 2. zakladniho zadani semestralnich
praci z OSu.

Organizacne by melo vse vypadat velmi podobne jako v pripade 1.
zakladniho zadani. Budeme tedy hodnotit stav repository kazde skupiny
presne k casu 10. 12. 2012 00:00 CET a to bud obsah branche pojmenovane
"as2" nebo pripadne obsah master branche. Vysledky pruchodu testy Vam
oznamime emailem v prubehu pristiho tydne. Opet pujde spis jen o
oficialni potvrzeni toho, co si muzete zjistit sami na zaklade spousteni
testu.

Soucasne bych se chtel omluvit tem skupinam, ktere mi oznamily dokonceni
2. zakladniho zadani uz s predstihem, ale jeste jsem se k otestovani
jejich prace nedostal. Jsem v posledni dobe ponekud zavalen ruznymi
povinnostmi a navic se necitim zdravotne uplne fit.

Pokud nahodou uz nyni tusite, ze byste potrebovali odlozit odevzani 2.
zakladniho zadani (s penalizaci), dejte nam prosim vedet, at Vase reseni
zbytecne netestujeme. Odklady z duvodu ucasti ve studii ladeni (bez
penalizace) schvaluje pan Tomas Martinec.