[OSy] Terabyte for hundred years

Petr Tůma petr.tuma at d3s.mff.cuni.cz
Wed Dec 19 13:39:23 CET 2012

Dobry den,

uz jsem to nasel, byl to petabyte a ne terabyte :-) clanek se jmenuje
"Keeping Bits Safe: How Hard Can It Be ?" od Davida Rosenthala, na URL
http://cacm.acm.org/magazines/2010/11/100620-keeping-bits-safe-how-hard-can-it-be/fulltext

Pokud byste vubec nemel co cist, tak pak jeste doporucuji "Hard Disk
Drives: The Good, the Bad and the Ugly !" od Jona Eleratha, na URL
http://dl.acm.org/citation.cfm?id=1317403&dl=ACM ... (ten jsem tusim
zminoval minule, je o moznych zdrojich chyb na discich)

Pokud by byl s nekterym URL problem, doporucuji zkusit ze skolnich IP,
univerzita ma predplaceny pristup do ACM knihoven takze odtud jde
stahnout neco co odjinud jit nemusi.

Petr Tuma