[OSy] msim + gdb BREAK

Pavel Herrmann morpheus.ibis at gmail.com
Thu Nov 8 12:39:15 CET 2012

dobry den

On Thursday 08 November 2012 11:02:11 Tomáš Martinec wrote:
> Zdravim,
>
> ted jsem to zkousel z toho meho specialniho gdb a msim debuggeru a jde
> to z obojiho. Z konzoloveho gdb se to dela pres ctrl+c a v msim
> debuggeru vyberete vlakno a zmacknete interrupt tlaciko (ikona dvou
> zlutych svislych car vedle sebe).

klikaci debugger bohuzel nepouzivam.
v GDB mi to z nejakeho duvodu nefunguje, neni to featura nejakeho novejsiho
msimu? ja mam "MSIM version 1.3.8.2", GDB 7.5

gdb mi rika: (pockal sem nekolik sekund pred druhym ctrl-c)
^C^CInterrupted while waiting for the program.
Give up (and stop debugging it)? (y or n) y

co delam spatne?

diky
Pavel Herrmann