[OSy] korektnost testu podruhe

Filip Pavliš f.pavlis at gmail.com
Fri Nov 9 16:05:57 CET 2012

Zdravím,

asi si budeš muset do headru tvého mutexu dát nějakou proxy funkci, která
vezme hodnotu toho makra a zavolá funkci s implementací, které ho navíc
předá. Plus makro, které bude kontrolovat zda bylo makro vůbec definováno a
když tak ho dodefinuje. Jelikož my jsme měli už syscally, tak jsme
takovouhle funkci museli dát už do api headru a zabudovat jako argument
syscallu, protože nebyla šance to tam dostat :D

S pozdravem F.Pavliš.