[OSy] korektnost testu podruhe

Pavel Herrmann morpheus.ibis at gmail.com
Fri Nov 9 17:32:24 CET 2012

On Friday 09 November 2012 17:30:09 Martin Decky wrote:

> Proc si myslite, ze to je prasacke reseni? Myslel jsem, ze makra jsou
> standardni soucasti jazyka C.

s makry nemam problem

mam problem s makry typu mutex_lock ktere vybiraji mezi __mutex_lock a
__mutex_lock_debug, protoze se pak spatne dohledava proc pri tomhle volani je
program nekde uplne jinde nez clovek ceka.

ale jestli je predpokladano ze to budeme resit takhle tak budiz, udelam to tak

diky
Pavel Herrmann