[OSy] Nedeterministicke chovanie - preco?

Peter Júnoš petoju at gmail.com
Sat Nov 10 11:48:55 CET 2012

Vdaka za pomoc, problem bol v tom, ze v jednej funkcii bol napisany asm
kod

.set noreorder
.set push
.set pop

co kompilatoru vadilo a zrejme teda nielenze prestal reorderovat, ale
zaroven prestal davat do kodu vhodne BD sloty. Takto push a pop nedava
zmysel, takze to asi malo byt naopak a niekto sa len pomylil.

Este raz vdaka - trace kodu a citanie instrukcii mi pomohlo.
-- Peter Júnoš