[OSy] Testování vstupu

Vladimír Matěna vlada.matena at gmail.com
Sat Nov 10 13:18:22 CET 2012

Dobrý den,

narazili jsme na následující problém s testováním. Při startu děláme kalibraci
časovače která se snaží přizpůsobit čas reálnému času. Rozhodli jsme se
otestovat chování systému na běžném rozsahu hodnot kalibrace skriptem. Při tom
mě napadlo obejít nutnost zadávat vstup pro io1 test tím, že jsem přesměroval
na vstup msimu soubor.

Bohužel to nedopadlo dobře. Někdy to funguje trochu a někdy vůbec. Divné je
že nefunguje ani triviální příklad s přesměrováním jediného znaku.

echo "a" | msim

Pochopil bych, že přesměrování více znaků může něco pokazit tím, že mezi nimi
je jen minimální prodleva, ale tohle moc nechápu.

Chci se zeptat, jestli můžeme tento problém ignorovat, nebo jestli je nutné ho
nějak vyřešit. Popřípadě jestli to někomu funguje. My jsme zkoušeli mačkat
více kláves najednou a podobné věci a vždy to chodilo, jediný problém je s
redirectem.

Děkuji za odpovědi
Vladimír Matěna