[OSy] msim + gdb BREAK

Tomáš Martinec tomas.martinec at d3s.mff.cuni.cz
Sat Nov 10 17:32:21 CET 2012

> presneji receno rev 24 je ta zmena ktera to dela - bylo by mozne tohle dostat
> na web OSu? nepotrebuje to opatchovane GDB, funguje normalne s upstreamovym

ono jednak je snaha ten muj a oficialni msim zmergovat, ale ty vetve se
dosti rozesly a tak to nebude na trivialni merge. A ja na to budu mit
cas az dokutam softwarovy projekt (to uz msim snad uz nebudete
potrebovat:)).

Takze zatim se proste predpoklada, ze kdyz budete chtit ladit s gdb nebo
s GUI debuggerem, tak pouziteje tu moji verzi msimu, a jinak pouzijete
tu oficialni verzi.

Tomas Martinec