[OSy] Odevzdani 1. zakladniho zadani

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Sun Nov 11 15:17:28 CET 2012

Vazeni kolegove,

rad bych vsem pripomnel, ze dnes (tj. v nedeli 11. 11.) je termin
odevzdani 1. zakladniho zadani semestralek z OSu.

Zcela presne budeme testovat obsah Vaseho oficialniho Git repository v
tom stavu, v jakem bude v case 2012-11-12 00:00 CET. Primarne budeme
zkoumat master branch, pripadne branch nazvanou "as1" (pokud jste danou
branch uz pojmenovali jinak, tak nezoufejte, staci, kdyz mi nazev
branche poslete).

Behem pristiho tydne projdeme Vase reseni a kazda skupina dostane
emailem informaci (verim, ze nejpozdeji ve stredu), zda reseni prochazi
testy. Toto vyhodnoceni je ale pouze formalita, abychom predesli
nedorozumnenim a omylum. Vzhledem k tomu, ze sami vite, zda Vase reseni
testy prochazi (zadne "tajne" testy pouzivat nebudeme), nemusite cekat
na oficialni email a muzete pokracovat v dalsi praci.

Pokud naopak vite, ze Vase reseni testy k datu odevzdani neprochazi a
radi byste vyuzili moznost odkladu odevzdani s bodovou penalizaci,
napiste mi to prosim email. Usetrite nam touto informaci drahocenny cas,
za coz predem dekujeme.