[OSy] Testování vstupu

Vladimír Matěna vlada.matena at gmail.com
Sun Nov 11 17:01:20 CET 2012

> V obecne rovine je "problem" zpusoben tim, ze MSIM nepracuje se svym
> vstupem jako s generickym souborem, ale specificky jako s interaktivnim
> terminalem, takze casovani znaku hraje roli. MSIM dostava nebufferovany
> vstup a dovede generovat ve virtualnim stroji interrupt pri stisku kazde
> klavesy.
>
> To je jeden z duvodu, proc je test io1 interaktivni. Dalsi duvod je ten,
> ze ten test je skutecne nutne vyhodnotit interaktivne clovekem (jak se
> presne chova, jake jsou latence pri zobrazovani stisknuteho znaku atd.).
> [...]

Děkuji za odpověď. Nakonec jsme si nějak poradili, šlo mi spíš o to, jestli se
to nebude zkoušet při testech. Zkoušet jsme to chtěli, jen kvůli nepříjemnému
race v časovači, který se zpočátku projevoval jen při velkém počtu přerušení
od klávesnice. Nakonec se nám ho ale podařilo vyvolat i bez vstupu. Díky tomu
se dal odchytit pomocí debuggeru Takže snad už bude vše v pořádku.

Vladimír Matěna