[OSy] Nastaveni debuggeru v eclipse

Štěpán Šindelář me at stevesindelar.cz
Mon Oct 29 13:44:43 CET 2012

Zdravim,

prave se pokousim zprovoznit debugger v eclipse (pod linuxem).
Upravene verze msim a gdb se mi podarilo zkompilovat. Stahnul jsem si
eclipse z odkazu v manualu, nainstaloval do nej balicky a provedl
zakladni nastaveni zase podle manualu. Nicmene, kdyz ted dam Debug as
MSIM C/C++ application objevi se mi nasledujici hlaska:

Error in final launch sequence
Failed to execute MI command:
maintenance set python print-stack off
Error message from debugger back end:
Undefined maintenance set command: "python print-stack off".  Try
"help maintenance set".
Undefined maintenance set command: "python print-stack off".  Try
"help maintenance set".

Setkal se s tim nekdo? Nekde jsem vygooglil, ze problem by mohl byt v
nekompatibilnich verzich gdb a cdt. Na jake verzi cdt je to testovane?
(Mimochodem, instaloval jsem tu, co mi to vyhodilo jako zavislost pri
instalaci toho debuggeru v eclipse.)

Stepan