[OSy] Pochybnost o implementaci DDISK

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Tue Feb 18 13:46:15 CET 2014

Hezky den,

> jsem přesvědčen, že v MSIMu je chybně implementován status/command registr zařízení DDISK.

Zmenil jsem tuto cast implementace zarizeni ddisk v MSIMu, rozdelil jsem
udrzovani vnitrniho stavu sdileneho registru status/command do dvou
promennych, takze kod je nyni snad mene zatemnujici a presne odpovida
specifikaci.

Tato zmena by mela ovlivnit jen zpusob, jak se bity command registru
promitaji do zmen bitu status registru. Jine chovani zarizeni ddisk by
tim nemelo byt ovlivneno, takze starsi kod, ktery netestuje hodnotu 2.
bitu status registru po nastaveni jednicky v 2. bitu command registru,
by nemel byt ovlivnen.

Budete-li mit cas, muzete prosim vyzkouset, zda se Vase semestralka
chova s novym MSIMem spravne?

http://d3s.mff.cuni.cz/~holub/sw/msim/msim-1.3.8.4.tar.bz2