[OSy] Úprava testů

Roman Kapl rkapl at volny.cz
Mon Nov 3 02:25:31 CET 2014

Dobrý večer,
stalo se mi, že testy na přístup k nezarovnaným adresám nepadaly a tudíž
neprošly. Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že GCC si všimlo, že
adresa na kterou přistupuji je nezarovnaná konstanta, a kód opravilo
tak, aby prošel (použilo instrukce SWL, SWR).

Drobně jsem testy upravil v tomto duchu:

+ volatile int* test_address = (volatile int*) 0xdeadbeef;
  -    * ((volatile int *) 0xdeadbeef);
+    * test_address = 0xcafebabe;

Je v pořádku testy takhle upravit? Budou se spouštět testy od nás z
repozitáře, nebo ty oficiální? Nebo je v té chybě nejaký hlubší smysl?

Děkuji, Roman Kápl