[OSy] thread_create && robust_thread_create

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Mon Nov 3 19:18:43 CET 2014

> k mému zmatení došlo zejména proto, že v Callistu se vyskytuje struktura thread_t - a vzhledem k tomu, že dost o C se učím z Callista, nedošlo mi, že je rozpor v zadání(thread_t jako pointer) a Callistu(struct)

Ano, to je důležité upozornění: Kalisto je ukázkový kód, který "nějak
funguje" a umožňuje Vám inspirovat se hlavně v tom, jak implementovat
některé low-level části Vašeho řešení.

Ale zdrojový kód Kalista rozhodně není plně v souladu se zadáním
semestrálky. Proto je možná lepší postup začít psát kód Vaší semestrálky
od základů než jej stavět přímo na kódu Kalista.

> funkce thread_init je inicializační fce pro thready tamtéž...
> (kernel/proc/thread.c)

Aha, máte na mysli init_thread(). Je to v podstatě velmi primitivní
varianta thread_create() ze zadání.