[OSy] 5. semestrální úloha

Martin Decky decky at d3s.mff.cuni.cz
Mon Jan 4 00:21:33 CET 2016

Hezký den,

> v úterý (5.1.) by se měla psát poslední prezenční úloha. Podle webu by tématem
> měla být systémová volání, ale nic dalšího tam o úloze není. Je něco, na co
> bychom by se měli připravit? Bude k dispozici rozšířené zadání?

Vhodné úpravy Kalista pro úlohy na téma systémová volání zabraly
tentokrát trochu víc času, takže kompletní rozšířené zadání jsem poslal
do mailing listu až před chvílí. Téma však zústalo zachováno a termíny
posledních cvičení také platí.

Stejně si nemyslím, že by se zadání dostalo příliš pozornosti, pokud by
bylo zveřejněno ve standardním čase 31. 12. :) Pokud by však přesto
někomu připadala doba na přípravu na cvičení krátká, tak je samozřejmě
možné přijít až na cvičení 12. 1.