[OSy] test1

Jan Čížek ian.cizek at gmail.com
Thu Oct 25 00:21:48 CEST 2018

Ahoj,

nedíval jsem se na ten soubor, ale napadlo mě že bych zmínil windowsácké řešení, jak bych vzdáleně z windows na linux něco kopíroval. Třeba to někomu bude užitečné.

Místo programu putty použiju program winscp. V něm vyplním údaje, tj. protokol: scp, host: uniform.ms.mff.cuni.cz, port: 22, jméno a heslo. Otevře se mi okno, které se chová podobně jako třeba průzkumník windows, můžu procházet složky a textové soubory lze upravovat pomocí textových editorů nainstalovaných na windows. Když pak chci něco na linuxu spustit, můžu spustit putty přímo z winscp (je tam na to někde ikonka) a pokračovat v putty.

JČ

(Sent from my iPhone)