[NSWI004] Týmový assignment 2

Petr Tůma petr.tuma at d3s.mff.cuni.cz
Thu Nov 7 11:35:30 CET 2019

Dobry den,

v obecne rovine, pro splneni podminky pruchodu testy kvalitu datovych struktur nehodnotime, samozrejme pri bodovani pouziti vyrazne spatne nebo naopak vyrazne dobre datove struktury muzeme ubrat nebo pridat body.

Konkretne pokud jde o alokaci pameti, bitmapy a seznamy, nejsem si jisty, zda bitmapa nutne musi byt k necemu prilis uzitecna, nebo ze jsou bitmapy jednodussi nez seznamy.

Petr Tuma