[MWy] Zapis vysledku zkousky a dalsi drobnosti

Martin Decky martin at decky.cz
Tue Feb 8 09:23:33 CET 2005

Hezky den,

> O moznosti skladat zkousky v lete jsem jiz psal, strucne zopakuji, ze
> pokud mi date pred zkouskou vedet, muzete skladat zkousku z Middleware a
> Operacnich systemu I i na libovolnem terminu pro Transakce nebo Operacni
> systemy II.

rad bych se zeptal, zda bude taky nejaka omezena moznost skladat zkousku
po vzajemne domluve nekdy v prubehu letniho semestru.

Jako obvykle jsem si zapsal predmetu tolik, ze vsechny zkousky nelze ve
zkouskovem obdobi fyzicky stihnout, ale zase bych je nerad odkladal az
do cervna.

Predem diky za odpoved.

S pozdravem

Martin Decky