[MWy] Re: Middleware - zkouska

Petr Tuma petr.tuma at mff.cuni.cz
Thu Feb 1 18:07:20 CET 2007

Dobry den,

> chtel jsem se poptat, jestli budete vypisovat nejaky termin z Middleware
> jeste po zkouskovem. Zbyvajici 2 terminy se mi bohuzel uz kryji s jinyma
> zkouskama.

Zatim jsem vzdycky aplikoval pravidlo, ze na libovolnem terminu daneho
skolniho roku (nikoliv semestru) se clovek muze prihlasit ke zkousce z
libovolneho predmetu, ktery jsem ten rok ucil. Coz by znamenalo, ze v
letnim zkouskovem budou zhruba tri az ctyri terminy, ke kterym se pujde
prihlasit.

Stupen zaruky samozrejme neni 100% (muzu se zblaznit, muze me prejet
auto, atd.) ale nepredpokladam, ze bych se proste z nicehoz nic
rozmyslel, ze tohle pravidlo zmenim.

Protoze nejste prvni, kdo se pta, posilam CC take do mailing listu.

Petr Tuma