[MWy] Re: Otazka ke zk z Middleware

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Jan 16 21:44:04 CET 2007

Dobry den,

cely mechanismus je hezky popsan napriklad v dokumentaci od TAO
(implementace CORBY z DOC Research Group na Vanderbilt University):

http://www.dre.vanderbilt.edu/~schmidt/DOC_ROOT/TAO/docs/implrepo/paper.html

Pokud byste v textu narazil na nejake nejasnosti, prosim dejte mi vedet.

Petr Tuma

--
Petr Tuma
Distributed Systems Research Group