[MWy] chyby pri prekladu

Petr Lasak petr.lasak at gmail.com
Tue Apr 8 19:48:07 CEST 2008

Pravepodobne bych se k tomu mel vyjadrit:)

To Martin Decky: ja myslel, ze do as2.zip byl pridan ten makefile, ktery ma
u sebe cestu, sice jsme nejake veci uz vyrabeli na OSy, ale ja nebyl ten co
delal Makefile a uprimne z tech vsech lomitek se mi delalo spatne:) Myslel
jsem, ze tam teda pan Babka zakomponoval ten...simlink jsem nedelal taky
nidky..pravda man simlink by asi neco ukazal...ale budiz.

To Martin Zember: znas to , lidi lzou a jsou sobecti...pravda...bod pro vas,
priste radeji budu mlcet:)

To Dolezal: troska vedle hochu....jsem Lamer...ale neumim se ani podepsat:)