[MWy] JMS sessions

Martin meson at centrum.cz
Fri Apr 18 11:49:48 CEST 2008

Ja bych rekl ze v prvni rade potrebujes dve FRONTY. Kdyz na nejake fronte synchronne cekas na to az ti banka nebo jiny klient odpovi, asi nebudes mit radost z toho ze tve cekani budes mit prerusovane nejakymi dalsimi (pro tebe v tu chvili nezajimavymi) zpravami. Dva consumery per jedna fronta - to radsi ani nezkousej. Budou si zrat zpravy navzajem. Session per fronta uz je podle me jen rozumny technicky pozadavek, session mas single threaded. Takze jedno vlakno bude spinkat a cekat na asynchronni, zatimco druhe klientske si bude vesele povidat. Nebo naopak. Nebo dohromady.

Opravte me jestli v necem kecam:)

Martin Kaldy