[MWy] hromada erroru :(

Lukáš Kopenec lukaskopenec at seznam.cz
Tue Mar 25 21:31:26 CET 2008

Ahoj!

Je lokální, ale musí se předat tomu serverovému objektu Seracher. A aby mohl
projít sítí, musí se serializovat. Remote objekty jsou serializovatelné by
default. Tady ten není poděděný od Remote, tak to musíš říct explicitně tím,
že ta třída bude implementovat interface Serializable (je tam někde v
java.runtime nebo tak, to najdeš v dokumentaci, nebo Ti NetBeans napoví).
Ten interface je prázdný, je to jen značka pro Javu, která tak zjistí, že
tenhle objekt se umí serializovat. Toť vše, ta kaskáda výjimek se odvíjí od
tohohle.

Měj se fajn,
Lukáš