[MWy] Chyba - $Proxy0 cannot be cast to Searcher

almer.sis at seznam.cz
Tue Mar 25 22:11:08 CET 2008

Dobry krasny vecer,

koukam ze se tu rozproudila debata. Mam jeden dotazek, jsem docela zacatecnik v Jave ( videno asi dvakrat v zivote ), ale celkem se mi dari kousat se dnesnim zadanim .... nam napsany pekny servrik, pozmenil jsme implementaci Searcheru tak aby mohl byt na tom serveru, ovsem pri

oRemoteSearcher = (Searcher) Naming.lookup("//localhost/SearcherServer");

mi to vyhodi

$Proxy0 cannot be cast to Searcher -

kde Searcher je ten interface , SearcherServerImpl pak implementace, ktera ma v sobe aj ten serverovy stub...poradi nekdo? uz jenom rozbehnotu v eclipse, ze to chodi, to bylo skoro umeni ( vidim je asi stejne jako tu javu:) )

Diky. Almer