[MWy] Druhe cviceni pondeli 31. 3. 14:00 SU2

Jaromír Šatánek mira.satanek at centrum.cz
Sat Mar 29 12:34:35 CET 2008

Zdravim,

na stejny problem a nejen ten jsem taky narazil (kdyz jsem se to
pokousel v labu rozchodit).
Toto se da vyresit nastavenim promenne PYTHONPATH tak aby obsahovala
cestu k adresari, kde se
nachazi soubor_omniidlmodule.so. V tvym pripade asi
/afs/ms/u/g/grafm4am/omniORB/lib/python2.4/site-packages.

Jaromir Satanek