[MWy] Druhe cviceni pondeli 31. 3. 14:00 SU2

Martin meson at centrum.cz
Sun Mar 30 16:35:34 CEST 2008

Dobry den,
snazim se zkompilovat priklad na 2. cviceni MWy, ale c compiler u me zrejme nedovede nalezt knihovny z omniORBu - make vraci chybovy vypis:

~/omniORB/bin/omniidl -bcxx -Wbh=.h -Wbs=SK.cpp simple.idl
g++ -c -o simpleSK.o simpleSK.cpp
In file included from simpleSK.cpp:3:
simple.h:6:28: error: omniORB4/CORBA.h: No such file or directory
simpleSK.cpp:4:28: error: omniORB4/IOP_S.h: No such file or directory
simpleSK.cpp:5:28: error: omniORB4/IOP_C.h: No such file or directory
simpleSK.cpp:6:37: error: omniORB4/callDescriptor.h: No such file or directory
simpleSK.cpp:7:33: error: omniORB4/callHandle.h: No such file or directory
simpleSK.cpp:8:33: error: omniORB4/objTracker.h: No such file or directory
simple.h:72: error: '_CORBA_Boolean' does not name a type
simple.h:75: error: 'cdrStream' has not been declared
simple.h:76: error: 'cdrStream' has not been declared
simple.h:79: error: expected initializer before '<' token
simple.h:80: error: expected initializer before '<' token
simple.h:89: error: 'Simple_var' does not name a type
simple.h:92: error: '::CORBA' has not been declared
simple.h:93: error: '::CORBA' has not been declared
(dlouhy vypis nenalezenych veci z includu)

Muze to byt tim ze omniORB jsem rozbalil do adresare BIG a udelal na nej z domovskeho adresare pouze symlink ~/omniORB? (velka a mala pismena jsou v linku urcite spravne) Musi se nekde explicitne nastavit cesta do omniORBu?
Problem je ze pokud se drzim navodu, tak do domaciho adresare omniORB nerozbalim uz kvuli tomu, ze ma 23MB a v homu mame na unixu kvotu 15MB...
poradite prosim nekdo nezkusenemu linuxarovi, jak jste to v labu rozchodili?:)
diky,
Martin Kaldy