[MWy] Skuska

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Fri May 23 12:50:18 CEST 2008

Dobry den,

rychla odpoved je "bude to jako na OSech" :) otazky v "Rehearsal" se
jeste mohou mirne doladovat, pokud by se tak delo, vcas na to upozornim.
Jak jsem rikal na prednasce, rad bych pridal nejake "vetsi" otazky za
vice bodu, ale zatim me zadne nenapadaji (tedy, ne ze by nenapadaly,
pokud si chcete pohrat muzete si napriklad prohlednout prilozenou
pisemku, kterou jsem pouzival jinde, ale pro tuto konkretni zkousku
zatim zustavam u "tradicniho" formatu z drivejsich let ...

Petr Tuma