[MWy] Prvni cviceni streda 11.3. 15:40 SU1 (pristi tyden!)

Zdenek Bouska zdenek at bouska.info
Sat Mar 21 16:05:24 CET 2009

Pekny den,

pokousim se tedka udelat tu rozsirenou ulohu a uplne nechapu jeji zadani.

Co presne mam srovnavat s body 2 a 3 zakladniho zadani. Variantu se
vzdalenym Searcherem i Nody a volani pomoci getTransitiveDistance, nebo
vsechny varianty? Asi spis jen tu varinantu se zdalenym Searcherem i
Nody, ale moc jistej si tim teda nejsem. Mam to srovnavat pri serveru na
jinem PC?

Taky jsem zjistil, ze u NodeTuple musim dodat "extends Serializable",
aby to fungovalo. Je to spravne?

Ted resim hlavne ten trazitivni algoritmus. Lokalne zda se funguje, ale
vzdalene mi hned dava jine vysledky, coz toda fakt netusim, cim je.

Predem diky za zpresneni zadani a pripadne rady.
Zdenek Bouska