[MWy] Prvni cviceni streda 11.3. 15:40 SU1 (pristi tyden!)

Štěpán Henek Stepan.Henek at seznam.cz
Sun Mar 22 19:10:09 CET 2009

Ahoj,

resil podobny problem.
Data na clientovi Searcher na serveru mi jel OK.
Data na Serveru searcher na klientovi mi hazel zajimave veci.

CS-CD = Search on client data on client
SS-CD = Search on server data on client
SC-DS = Search on client data on Server
SS-DS = Search on Server data on Server
      Attempt Distance          Time         TTime
CS-CD       0       -1            81           544
SS-CD       0       -1         61693         20347
CS-SD       0       -1           492          1492
SS-SD       0       -1           771           499
----------------------------------
CS-CD       1        7          2572         75087
SS-CD       1        7         29928        105210
Standard and transitive algorithms inconsistent (7 != -1)
CS-SD       1        7        197931      19639816
Standard and transitive algorithms inconsistent (7 != -1)
SS-SD       1        7        103148      24542141

Pak mi ale docvaklo, ze pri porovnavani vzdalenych objektu s cimkoliv se misto == asi bude hodit vic equals(..).
Nejspis protoze misto adresy remote objektu mam vlastne adresu te proxy.
To Serializable tam mam, protoze jinak se mi vypisovala vyjimka, ze to musi dedit od Serializable...

Ted uz mi to vypisuje neco smysluplnejsiho

      Attempt Distance          Time         TTime
CS-CD       0        5           979         54819
SS-CD       0        5         52040         58615
CS-SD       0        5         50264        244247
SS-SD       0        5         41841        164279
CS-CD       1        3           119           344
SS-CD       1        3         30957          9168
CS-SD       1        3          3742         16213
SS-SD       1        3          3398         14849

S.H.