[MWy] Prvni cviceni streda 11.3. 15:40 SU1 (pristi tyden!)

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Mar 23 14:12:52 CET 2009

Zdenek Bouska wrote:
> Pekny den,
>
> pokousim se tedka udelat tu rozsirenou ulohu a uplne nechapu jeji zadani.

Dobry den,

> Co presne mam srovnavat s body 2 a 3 zakladniho zadani. Variantu se
> vzdalenym Searcherem i Nody a volani pomoci getTransitiveDistance, nebo
> vsechny varianty? Asi spis jen tu varinantu se zdalenym Searcherem i
> Nody, ale moc jistej si tim teda nejsem. Mam to srovnavat pri serveru na
> jinem PC?

mate srovnavat huste a ridke grafy pri pouziti getTransitiveDistance,
kterou je nejprve potreba dodelat tak, aby skutecne vyuzivala informace
o vzdalenosti - jak psal Tomas Bures. Toto porovnani je treba udelat pro
variantu 2 (vzdaleny searcher) a 3 (vzdalene nodes), nejlepe jak klient
i server na stejnem stroji, tak na ruznych strojich.

> Taky jsem zjistil, ze u NodeTuple musim dodat "extends Serializable",
> aby to fungovalo. Je to spravne?

Ano, to je jedna z uprav ktere je potreba - pamatujte, ze poskytnute
reseni je pouze kostra.

> Ted resim hlavne ten trazitivni algoritmus. Lokalne zda se funguje, ale
> vzdalene mi hned dava jine vysledky, coz toda fakt netusim, cim je.

Zde je potreba dalsi uprava, jak jiz psal pan Stepan Henek, pouzivat
equals() na porovnavani, ne == .

Vlastimil Babka