[MWy] Cviceni streda sude tydny - anglictina?

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Mar 17 15:40:26 CET 2010

Dobry den,

vzhledem k ucasti zahranicniho studenta na cviceni v terminu stredu sude
tydny bych se Vas chtel dotazat, zda by Vam v tomto terminu nevadily
slajdy a vyklad v anglictine (studenti pritomni na dnesnim cviceni s tim
souhlasili). Individualni dotazy, reseni problemu a odevzdavani by
samozrejme zustaly v cestine. Dejte mi prosim vedet, pokud byste s tim
meli problem (a zmena terminu cviceni by Vam tez nevyhovovala). Je mi
jasne, ze semestr uz bezi, a nemam v umyslu Vam tuto zmenu vnucovat.
Pokud by tedy nekdo nesouhlasil, zustalo by vse pri starem a pan Rodrigo
by pouze dostal vlastni verzi slajdu a zadani v anglictine.

S pozdravem,
Vlastimil Babka