[MWy] Co znamená "bezpečný nákup"?

Jan Šebetovský jan at sebetovsky.cz
Fri Apr 15 19:18:58 CEST 2011

Dobrý den,

v zadání 4. části 3. úkolu jsem narazil na záhadný pojem, pod kterým nevím, co si mám představit. Jedná se o pojem „bezpečný nákup“. Znamená to, že by měla výměna zboží a peněz probíhat tak, aby si protistrany nemusely věřit? Co znamená slovo Transakce na začátku věty? Mělo by naznačovat, že bych měl použít transakce v JMS? Podle toho, jak to chápu teď mi to přijde zbytečné.

Mohl by mi, prosím, tyto nejasnosti někdo ozřejmit? Myslím, že nejjednodušší bude definovat pojem „bezpečný nákup“, pak by to snad mohlo být jasné.

S pozdravem
Jan Šebetovský
e-mail: jan at sebetovsky.cz