[MWy] První domácí úkol

Andrej Podzimek podzimek at d3s.mff.cuni.cz
Mon Mar 14 16:15:51 CET 2011

Dobrý den,

konkrétní naměřené hodnoty nejsou příliš podstatné. Nejdůležitější je funkční program, který splňuje zadání, používá RMI požadovaným způsobem a zvládá všechny varianty měření. Součástí řešení by měl být nějaký závěr z výsledků měření, tedy pokus o zdůvodnění, proč některá varianta algoritmu běží pomaleji než jiná, jaký je vliv koeficientu u getTransitiveDistance() či jak se situace změní, bude-li graf hustší.

Srovnání getTransitiveDistance() pro stejné vstupy (dvojice vrcholů) a různé hodnoty číselného parametru je zcela správný postup. K tomu stačí jen triviálním způsobem rozšířit současný benchmark, který máte připravený ve zdrojových kódech zadání (as1.zip).

S pozdravem

Andrej Podzimek