[MWy] DU 1 - Hello World & cygwin

Roman Betík rbetik at gmail.com
Mon Mar 14 21:54:39 CET 2011

Dobry den,

skusal som si spustit ten dodany skusobny priklad (z adresara
Hello-World) u mna na Windows pod cygwin (aby som mohol pouzit unixove
skripty). Ak pustim rmiregistry z rovnakeho adresara ako su class
subory, vsetko funguje ok. Ak ale pustim rmiregistry z ineho adresara,
resp. s prazdnou class path (ako sa odporuca v slajdoch), tak to
nefunguje a dostavam RemoteException, v ktorej je zabalena vynimka, ze
nemoze najst ExampleImpl_Stub. Ak to vsak vyskusam vzdialene v unix.
labe na MS, tak to funguje. Neviete, v com by mohol byt problem? Nie
je to nejak zavazne (prezijem, aj ked budem u seba ladit ulohu s
rmiregistry pustenym z rovnakeho adresara ako su class subory), ale ak
niekto pozna riesenie na tento problem (alebo sa uz s tym stretol),
rad sa necham poucit.

Roman Betík