[MWy] zachovani funkcionality

Dominik Škoda dominik.skoda at gmail.com
Thu May 17 23:25:12 CEST 2012

Dobry den,
chtel bych se zeptat k ukolu z EJB.
4. bod ukolu jsem implementoval tak, ze si server vede id pripojenych klientu,
a ti mu do toho nemuzou mluvit z duvodu bezpecnosti, aby se nemohli vydavat za
jineho klienta. A tim mi vyvstal problem, ze v takto upravenem reseni jiz nejde
overit 3. bod zadani. Nebot nove vytvoreny klient ma nove id a nemuze operovat
s grafem vytvorenym predchozim klientem.
Muj dotaz spociva v tom, zda hodnoceni ukolu bude zkouset funkcnost
jednotlivych bodu
ukolu, nebo zda se bude kontrolovat jen zdrojak a pripadne funkcnost
posledniho bodu.
Mam vytvorit moznost zmeny id na serveru klientem a tim umoznit
kontrolu persistence
metodou shozeni serveru? Nebo to nechat jak to je v bezpecnem stavu z
pohledu serveru?

Dekuji.

Dominik Skoda