[MWy] DU3 - Update ponuky zbozi

Peto Júnoš petoju at gmail.com
Thu Apr 4 10:55:29 CEST 2013

Zdravim,

v poziadavkach na nas program je pisane o ponuke zbozi mimo ine:
 "seznam by mel byt aktualizovan, kdykoliv dorazi nova zprava, [...]"

To sa mi zda (takto napisane) trochu prehnane a pripusta to inu
interpretaciu ako moju implementovanu, tak mam par otazok:

1. Ked si klient vyziada od banky stav svojho uctu, dorazi mu od nej sprava
so stavom - musi si zaroven aktualizovat lokalne stavy od ostatnych
nezainteresovanych klientov?

2. Vztahuje sa toto aj na pripady, ked dorazi sprava niekomu inemu? Teda ak
si A nieco kupi od B, pocas coho nova sprava dorazi A a aj B, potom sa musi
o tom musi dozvediet nezainteresovane C?

3. (Ked je treba updatovat aj nezainteresovanych) - povazuje sa aj sprava
upravujuca stavy za spravu? Ked ano, tak by toto vygenerovalo netrivialnu
datovu prevadzku, kedze by sa stavy museli aktualizovat od 1. updatu
prakticky neustale.

Dakujem za upresnenie,
Peter Junos