[MWy] omniORB / Ubuntu 12.10 x86-64

Jan Záloha jzaloha at centrum.cz
Fri Mar 22 06:46:03 CET 2013

Dobrý den,
není to sice řešení ve smyslu odstranění chyby, ale myslím si, že nejrychlejší je nainstalovat VirtualBox, v něm spustit 32bit virtuální stroj a v něm pracovat. Samozřejmě nejspíš existuje lepší řešení, ale jeho hledání mi přijde jako příliš neefektivní vzhledem k době, do které je potřeba odevzdat domácí úkol na MWy.

S přátelským pozdravem
Jan Záloha