[MWy] CORBA server - segmentation fault

Michal Stasa michal.stasa at gmail.com
Wed Mar 27 01:22:01 CET 2013

Ja jsem nakonec dojel na stejnou chybu. Mozna uz je moc pozde na to, abych
videl chybu v kodu, ale moc nechapu proc to nefunguje. Kod vypada
nasledovne:

cout << "It is short" << endl;
CORBA::Short sh = cnt->short_value();
cout << "And its value is: " << sh << endl;
req->index.short_value(sh); // zde Segmentaion fault

Jen doplnim, ze cnt je typu count_t.

Diky za jakoukoliv radu
Michal Stasa

--