[NSWI131] Detaily deadlines a bodovani a tak

Petr Tuma petr.tuma at d3s.mff.cuni.cz
Mon May 31 13:53:23 CEST 2021

Dobry den,

posilam slibeny mail se shrnutim ruznych detailu ke konci semestru.

(1) Lhuta na odevzdani posledniho domaciho ukolu je konec prvniho tydne zkouskoveho obdobi, tedy 13. cervna, klidne AoE. Toto neznamena, ze ukoly vlozene do repozitare o par minut pozdeji jiz nebudu hodnotit, ale ze az se nekdy po tomto datu dostanu k opravovani ukolu, vyzvednu co je v repozitarich a na pripadne pokusy o dodatecne odevzdavani se budu tvarit tak kysele, jak jen to dovedu.

(2) Stejna je lhuta na pripadne odevzdani predchozich ukolu, ktere jste treba dosud neodevzdali, nebo odevzdali, ale chcete jeste vylepsit. V takovem pripade mi prosim poslete mail s upozornenim, ze se mam ve vasem repozitari podivat na i na konkretni drivejsi ukol.

(3) Pravidla ke zkousce jsou na webu, pripravte si nejaky zajimavy experiment tykajici se vyhodnocovani vykonnosti a na nem se predvedte. Pokud byste chteli neco kolem experimentu jeste pred zkouskou probrat, napiste mi mail, budu se snazit nejak rozumne odpovidat. Na zkousku samotnou nebudu vypisovat terminy, proste az budete neco mit, napiste mi mail a domluvime se - pocitam, ze zkousku pujde delat (i) online. Dulezite upozorneni, prosim nenechavejte zkousku na zari (zejmena ne druhou polovinu zari), nemuseli bychom se stihnout domluvit.

(4) Feedback. Prosim, venujte par minut vaseho casu a napiste mi feedback k tomuto predmetu. Zajima me samozrejme vsechno, co vam prijde na mysl - osobne si treba neumim moc dobre predstavit, jak matematicky odchovani matfyzaci vnimaji zasadne nematematickou pasaz o statistice, ale je tezke odhadnout treba i to, nakolik jednoduche nebo naopak slozite je pro audienci treba kdyz ukazuji zdrojaky VDSO nebo disassembly prologu funkce.

Jeden z moznych kanalu pro feedback je mail, ale treba nemusite chtit posilat potencialne negativni vyjadreni, dokud nemate znamku (nebo dokud nemate titul :-), v takovem pripade anketa v SIS je sice typicky pomalejsi, ale zato anonymni (pokud chcete).

(5) A jeste feedback. Jako v bode (4), tedy cokoliv vam prijde na mysl, ale tentokrat k magisterskemu programu Informatika - Softwarove systemy. Na ten bohuzel anketa v SIS asi primo pouzit nejde, ale opet uvitam jakekoliv vase zkusenosti (z prednasky jsem si udelal poznamku o tom, ze nabidka predmetu se nezda byt rovnomerne rozdelena mezi zimu a leto, tam by mi pomohlo vedet treba kdybyste meli seradit predmety podle (subjektivni) zajimavosti/uzitecnosti).

Tak snad jsem na nic nezapomnel :-)

Diky, Petr Tuma