[NSWI176] Praktický zápočet z dynamického překladu

Jaroslav Tulach jaroslav.tulach at oracle.com
Tue Jun 1 10:52:36 CEST 2021

Dobrý den,

děkuji Vám za Váš zájem o praktický dynamický překlad a gratuluji všem,
kteří vydrželi poslouchat naše přednášky až do dneška!

Před chvílí jsem se Vás snažil přesvědčit, že přispívat do Open Source
projektů je zábavné a užitečné. Doufám, že jsem byl dost přesvědčivý a
nějakých pull requestů do našich projektů se od Vás dočkáme. Prosím
vyberte si nějakou z Graal/Truffle zaměřených repozitoří, například:

https://github.com/oracle/graal/

https://github.com/oracle/graaljs

https://github.com/oracle/graalpython

https://github.com/oracle/fastr

https://github.com/oracle/truffleruby

https://gitlab.mff.cuni.cz/rozsypl/temno

https://github.com/hpi-swa/trufflesqueak

či podobnou a zkuste je nějak vylepšit. Existujících chyb na výběr je
spousta (viz. Issues záložky) a, pokud budete některý subsystém GraalVM
používat, tak možná najdete i své vlastní. Minule Lukáš nalezl rozdíl
mezi chováním pythonu3.8 a graalpythonu a napsal na to test. Ten jsme
použili. Jeho opravu už ne, neboť ten kód byl mezitím přepsán, ale jinak
to byla krásná kontribuce.

Pokud se zpracování Vašeho pull requestu nějak zadrhne, tak mne
neváhejte kontaktovat. Pokusíme se to s Tomášem a Štěpánem nějak popostrčit.

Ať se Vám dobře kóduje!

-jt

PS: Zapomněl jsem dnes zmínit, že pro Oraclí projekty je potřeba
podepsat OCA - https://oca.opensource.oracle.com/ - mělo by být
jednoduché to PDFko podepsat a odeslat. Opět s tím mohu pomoci.