Namety na seminar

Petr Panuska petr.panuska at mff.cuni.cz
Thu Oct 24 18:31:38 CEST 2002

To me napada, ze jako dalsi tema pro seminar by mohlo byt mozna rozsireni
Javy - zavedeni novych vlastnosti do Javy (multiple inheritance, aspect
programming, etc.) Viz -
http://aspectj.org/servlets/AJSite a
http://www.disi.unige.it/person/LagorioG/jam/
PP
P.S. Je mozne, ze podobne tema jiz zaznelo na starsich referatech.