Výběrový seminář z operačních systémů a paralelismu I (SWI057)

Vladimir Mencl mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Mon Oct 4 12:27:54 CEST 2004

Vazeni ucastnici seminare,

rad bych vam timto oznamil, ze Výběrový seminář z operačních systémů a
paralelismu I (SWI057) se kona v obvyklem terminu

     Utery 14:00 a Streda, 9:00

a zacina tento tyden ve stredu, tj. 6.10.2004, v 9:00.

Krome kratkeho organizacniho zacatku (FP) budu na prvnim seminari
povidat ja o zajimavych prispevcich z konference ASE 2004.

Dalsi program seminare je prubezne pripravovan (a na vetsi cast rijna jiz
sestaven) na strance seminare

http://nenya.ms.mff.cuni.cz/teaching/seminar.phtml#current

Dekuji vsem doktorandum za jejich prispevku na seminar.
Snazil jsem se dodrzet vsechny casove pozadavky, zkontrolujte si prosim,
jak je vami navrzeny seminar naplanovan.

V programu seminare je jeste mnoho volnych mist, navrhy na prispevky
jsou vitany; posilejte mi je prosim emailem, idealne ve formatu
  title - abstract - datum.

S pozdravem

Vladimir Mencl
docasne povereny vedenim seminare