[OSy] stack ve virtualni pameti

Jakub Galgonek cz553199 at tiscali.cz
Sun Jan 2 03:51:51 CET 2005

Ahoj vsem!

Provadel jsem nejake upravy puvodniho kodu. Hlavne jsem upravil praci s
TLB tak, aby se "neztracelo" namapovani, coz sice zatim nevadilo, ale pri
pouziti mapovaneho stacku, by to vec asi dost komplikovalo. Dale jsem tam
v podstate dopsal podporu toho stacku. Rikam v podstate, protoze nektere
veci tuto zmenu zatim nesnesou. Mezi ty nejdulezitejsi, o kterych vim, patri
vstup z klavesnice a ukonceni threadu, ktery cekal na ukonceni jinych threadu.
Tu klavesnici jsem neresil. To ukoncovani ano, ale pada to v kodu prvni
skupiny, cimz netvrdim, ze je chyba v jejich kodu, ale dokud nebude nekdo
z nich online, tak s tim asi moc nenadelam.

Jinak pri nalezeni chyby, nebo pri nejakych nejasnostech, bych mel byt k
zastizeni na ICQ cislo 284256178.
Pokud jste se uz nekdo v tom jadre hrabal, budu rad za vase poznatky.

Jakub Galgonek

Posílejte SMS přes internet zdarma a bez reklamy. Pouze s TISCALI.
Více na http://www.tiscali.cz